Protože jde naše ústředí s dobou, od nového roku bude k dispozici možnost vyplnit elektronický evidenční list. Zkrátka možnost nahradit stávající papírovou formu formou elektronickou. V současné době vyvíjíme webovou aplikaci, která bude umožňovat zadání veškerých údajů z evidenčního listu přímo do databáze. Výhodou tohoto řešení bude, že nebudete muset každý rok znovu vyplňovat formulář, pouze zaktualizujete informace z roku předešlého. Zároveň v momentě, kdy změníte např. emailovou adresu, se Váš email změní v rozesílce a vy budete dostávat informace na novou adresu. Stejné to také bude s doregistrací členů. Vedoucím, kteří jsou spíše konzervativnější povahy, samozřejmě nadále umožníme tradiční registraci pomocí papírového formuláře. Pevně věříme, že toto řešení bude většině z Vás vyhovovat a ulehčí administrativní úkony.
Víc informací přinese podzimní Tomík, budete také masírováni webem, hromadnou poštou a Krou.
Ondra Šejtka, správce databáze
1024x768 Normal 0 21 false false false /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:\\\Normální tabulka\\\; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:\\\\\\; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:\\\Times New Roman\\\; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}